sábado, 29 de septiembre de 2012

Lacquerous: high-end luxury nail lacquers / Suscripción para lacas de lujo

 Attention, US gals!
Thanks to some of my IG nail artist I found out about this website, Lacquerous. They're offering a monthly box, we all guess it will be like Julep or birchbox, but it will contain luxury nail polish such as Deborah Lippman, Dolce & Gabanna, OPI Designer Series, among others.
There are no more details about how much it will cost or if its going to be for US only (which is most likely) but you can provide them your email so when the site is launched you have early information about the whole thing. The link is http://signup.lacquerous.com/?lrRef=ak0P1 and even though im out the US I sent my email cause knowing more wont hurt, right? :)

*Im not sponsored in any way by Lacquerous. Just added this info because It might be interesting for all the nail polish addicts out there.

Escribo esta entrada en particular para las chicas de EU que me leen. Gracias a algunas de las supertalentosas artistas de uñas que sigo en instagram, me entere de este sitio nuevo, Lacquerous. Estan ofreciendo una caja mensual, que contendrá esmalte de lujo, como Deborah Lippman, Dolce & Gabanna, OPI DS, etc. No hay muchos detalles sobre cuanto costará o si habrá envios internacionales (que es poco probable, pues todas las cajas de las que se -Julep, Birchbox- son solo para Estados Unidos) pero puedes ingresar tu email para que cuando el sitio este abierto manden informacion antes. El link es http://signup.lacquerous.com/?lrRef=ak0P1 y aunque estoy fuera de EU (en México) envié mi email porque saber no afecta en nada :).

*No estoy asociada en ninguna forma con Lacquerous. Encontré la información y me pareció interesante compartirla con quien visite mi blog :)

No hay comentarios.:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...