viernes, 1 de febrero de 2013

I won a giveaway! / Gané un sorteo!

Pretty much what the title says. I never win this things so I was very surprised when I got an email from Barbarella telling me that I had win her giveaway. It was also my first time someone sent me something so I was very excited about it. It came last week but since I got back to school on 28th (sad face), I was in a rush and I couldnt write a post back then. Thank you so much, I loved everything!!! Here are some pics and please check Barbarella's blog. I bet you can get some inspiration for your make up looks!
Barbarella Maquill-ARTE

PS. I hope you like the way I covered personal data. LOL!

Pues lo que dice el título. Nunca gano estas cosas asi que estaba muy sorprendida cuando recibí un mail de Barbarella diciendome que habia ganado su sorteo. También fue la primera vez que alguien me enviaba algo por correo asi que me emocionó muchísimo! Llegó la semana pasada pero como regresé a la escuela el 28, estaba en muchos apuros viendo mi horario y todo, y no pude escribir un post en el momento. Muchas gracias Barbarella, me encantó todo!! Aqui unas fotitos de mi paquete y por favor chequen su blog! Mucha mucha inspiración para maquillarnos!
Barbarella Maquill-ARTE

PD. Espero que les guste como cubrí la información personal, jajaja :)





6 comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...